logo vertical new

 

Ανακοίνωση της ΠΔΕ Θεσσαλίας για την ορκωμοσία και ανάληψη υπηρεσίας νεοδιόριστων μελών Ε.Ε.Π. κλάδων ΠΕ23 Ψυχολόγων και ΠΕ30 Κοινωνικών Λειτουργών σε Σ.Δ.Ε.Υ. των ΚΕ.ΔΑ.ΣΥ.

 

 

        Μετά την ανακοίνωση του ΦΕΚ 1927/τ.Γ΄/16-08-2022, καλούνται τα μέλη Ε.Ε.Π. κλάδων ΠΕ23 και ΠΕ30 που διορίστηκαν σε Σ.Δ.Ε.Υ. των ΚΕ.ΔΑ.ΣΥ. αρμοδιότητας της Π.Δ.Ε Θεσσαλίας να παρουσιαστούν στα Γραφεία της Περιφερειακής Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Θεσσαλίας, Δήμητρας 25 & Γαριβάλδη, 3ος όροφος, για ορκωμοσία και ανάληψη υπηρεσίας από την Τετάρτη 17 Αυγούστου έως και την Τρίτη 23 Αυγούστου 2022 και ώρες από 10.00 π.μ. έως και 14.00 μ.μ.

 

Παρακαλούνται οι νεοδιόριστοι/ες μέλη Ε.Ε.Π να προσκομίσουν σε απλή φωτοτυπία τα ακόλουθα δικαιολογητικά:

  1. Δήλωση Ατομικών Στοιχείων Εκπαιδευτικού (επισυνάπτεται αρχείο: ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΝΕΟΔΙΟΡΙΣΜΕΝΟΥ).
  2. Αντίγραφο δύο όψεων αστυνομικής ταυτότητας.
  3. Αντίγραφα αποδεικτικών ΑΦΜ, ΑΜΚΑ, ΑΜΑ.
  4. Βεβαιωση απογραφης εφκα (εμπεριέχει ΑΦΜ, ΑΜΚΑ, ΑΜ ΙΚΑ – εκτυπώνεται από ΕΦΚΑ).
  5. Υπεύθυνη Δήλωση ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΦΟΡΕΑ ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ ΚΥΡΙΑΣ ΣΥΝΤΑΞΗΣ (επισυνάπτεται).
  6. ΕΓΓΡΑΦΟ ΑΠ’ ΟΠΟΥ ΠΡΟΚΥΠΤΕΙ Η ΠΡΩΤΗ ΕΡΓΑΣΙΑΚΗ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ (αν υπήρξε, πχ βεβαίωση προϋπηρεσίας).
  7. Πιστοποιητικό Οικογενειακής Κατάστασης (τελευταίου τριμήνου) για τους έγγαμους και έγγαμους ή άγαμους γονείς, με βεβαιώσεις σπουδών για τέκνα άνω των 18 και ΚΕΠΑ εν ισχύ σε περίπτωση αναπηρίας (επισυνάπτεται ανάλογη αίτηση).
  8. Φωτοτυπία της 1ης σελίδας του βιβλιάριου τραπέζης με πρώτο όνομα δικαιούχου αυτό της/του εκπαιδευτικού (όπου θα αναγράφεται καθαρά ο αριθμός IBAN).
  9. Αντίγραφο βασικού τίτλου σπουδών πτυχίου. Οι τίτλοι ξένων πανεπιστημίων υποβάλλονται με επίσημη μετάφραση και με τη πράξη αναγνώρισης από το ΔΟΑΤΑΠ περί ισοτιμίας και αντιστοιχίας καθώς και αντιστοιχία της βαθμολογικής κλίμακας αυτών με τη βαθμολογική κλίμακα των ημεδαπών.
  10. Αντίγραφο μεταπτυχιακού ή διδακτορικού τίτλου (εφόσον υπάρχει), με αναγραφόμενη την ημερομηνία κτήσης. Για τους μεταπτυχιακούς τίτλους σπουδών προσκομίζεται επιπλέον και αναλυτική βαθμολογία. Οι τίτλοι ξένων πανεπιστημίων υποβάλλονται με επίσημη μετάφραση και με την πράξη αναγνώρισης από το ΔΟΑΤΑΠ.

           Για την αναγνώριση συνάφειας μεταπτυχιακού ή διδακτορικού τίτλου, συμπληρώνεται αίτηση. Η προσμέτρηση του μεταπτυχιακού ή διδακτορικού για μισθολογική εξέλιξη θα αρχίσει από την ημερομηνία υποβολής της αίτησης σας (παρέχεται από την υπηρεσία).

  1. Βεβαιώσεις Προϋπηρεσίας εκπαιδευτικής και μη με τα αντίστοιχα ένσημα. Φωτοτυπία των Βεβαιώσεων που σας χορήγησαν οι αντίστοιχες Διευθύνσεις Εκπαίδευσης, από την οποία να προκύπτουν: α) η ιδιότητα με την οποία υπηρετήσατε, β) η σχέση εργασίας, γ) το ωράριο (πλήρες ή μειωμένο), δ) η διάρκεια των προϋπηρεσιών, ε) οι αποφάσεις πρόσληψης-απόλυσης. Αν η απασχόληση αφορούσε σε ωριαία αντιμισθία, θα πρέπει να αναφέρονται το σύνολο των ωρών απασχόλησης, το υποχρεωτικό ωράριο απασχόλησης, καθώς   και φωτοτυπία των Συμβάσεων (οι οποίες εάν αφορούν μίσθωση έργου δεν αναγνωρίζονται σύμφωνα με το Ν.4354/2015 και δεν χρειάζεται να προσκομίζονται οι εν λόγω προϋπηρεσίες).
  2. Σε περίπτωση προϋπηρεσίας σε άλλους φορείς (εκτός των σχολικών μονάδων) πρέπει να προσκομίζεται βεβαίωση από τον φορέα απασχόλησης από την οποία να προκύπτει, πέραν και των ανωτέρω, επιπροσθέτως η νομική μορφή του φορέα και αν υπάγεται στο πεδίο εφαρμογής της παραγράφου 1 του άρθρου 7 του ν. 4354/2015.
    1. Οι προϋπηρεσίες που προσκομίζετε προς αναγνώριση να συνοδεύονται από τα αντίστοιχα ένσημα, τα οποία μπορούν να εκτυπωθούν μέσω της ηλεκτρονικής ιστοσελίδας του ΕΦΚΑ.
    2. Η αναγνώριση προϋπηρεσίας γίνεται μετά από αίτηση (παρέχεται από την υπηρεσία).

 

  1. Πιστοποιητικό στρατού τύπου Α’ ( για τους άνδρες).
  2. Δήλωση περιουσιακής κατάστασης που κατατίθεται σε κλειστό φάκελο (επισυνάπτεται).
  3. Γνωματεύσεις (α) από παθολόγο ή Γενικό Ιατρό και (β) από ψυχίατρο, είτε του δημοσίου είτε ιδιωτών, περί υγείας και φυσικής καταλληλότητας να ασκηθούν τα καθήκοντα της θέσης κατόπιν παραπεμπτικού που παρέχεται από την υπηρεσία και το οποίο ήδη έχει αποσταλεί μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, χωριστά στον καθένα).
  4. Υπεύθυνη δήλωση στην οποία θα δηλώνεται ότι δεν είναι φυγόποινοι ή φυγόδικοι, ότι δεν έχουν συνταξιοδοτηθεί από άλλη θέση, ότι δεν κατέχουν άλλη θέση του δημοσίου κτλ (επισυνάπτεται)
  5. Ποινικό μητρώο (ζητείται αυτεπάγγελτα από την Υπηρεσία).

ΠΡΟΣΟΧΗ! ΕΦΟΣΟΝ ΕΧΟΥΝ ΔΗΛΩΘΕΙ ΣΤΗΝ ΑΙΤΗΣΗ ΓΙΑ ΔΙΟΡΙΣΜΟ, ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΚΟΜΙΣΘΟΥΝ ΕΠΙΠΡΟΣΘΕΤΩΣ ΚΑΙ:

  1. Απόδειξη γνώσης ξένης γλώσσας. (Με Κρατικό Πιστοποιητικό γλωσσομάθειας, με πιστοποιητικά αντίστοιχου επιπέδου πανεπιστημίων ημεδαπής ή αλλοδαπής, ή με πιστοποιητικά αντίστοιχου επιπέδου άλλων φορέων (πανεπιστημίων ή μη) ανεξάρτητα από τη νομική τους μορφή, εφόσον είναι πιστοποιημένοι ή αναγνωρισμένοι από την αρμόδια αρχή της οικείας χώρας κτλ). Όλοι οι τίτλοι σπουδών ξένης γλώσσας πρέπει να συνοδεύονται από επίσημη μετάφρασή τους στην ελληνική γλώσσα. ΠΡΟΣΟΧΗ! Ειδικώς μετά τον νέο «Κώδικα Δικηγόρων» (άρθρο 36, ν. 4194/2013/ΦΕΚ 208/27.09.2013/τ.Α΄), μεταφράσεις ξενόγλωσσων εγγράφων που γίνονται από δικηγόρο μετά την 27.09.2013 γίνονται δεκτές εφόσον ο δικηγόρος βεβαιώνει ότι ο ίδιος έχει επαρκή γνώση της γλώσσας από και προς την οποία μετάφρασε ή σύμφωνα με το άρθρο 36 του ν. 4191/2013. Επίσης η μετάφραση των ξενόγλωσσων τίτλων μπορεί να λάβει χώρα και από πτυχιούχους μεταφραστές του Τμήματος Ξένων Γλωσσών, Μετάφρασης και Διερμηνείας του Ιονίου Πανεπιστημίου, με ειδίκευση στην μετάφραση.
  2. Πιστοποιητικό γνώσης ηλεκτρονικού υπολογιστή.
  3. Πιστοποιητικό αναπηρίας πενήντα τοις εκατό(50%) και άνω του υποψηφίου ή του/της συζύγου ή τέκνου από ΚΕΠΑ.
  4. Πιστοποιητικό παρακολούθησης σεμιναρίου επιμόρφωσης-εξειδίκευσης στην Ε.Α.Ε. από Α.Ε.Ι. ή άλλον φορέα του δημόσιου τομέα που εποπτεύεται από το ΥΠΑΙΘ , διάρκειας τουλάχιστον τετρακοσίων (400) ωρών.
  5. Πιστοποιητικό παρακολούθησης σεμιναρίου επιμόρφωσης από Α.Ε.Ι., ή άλλον φορέα του δημόσιου τομέα που εποπτεύεται από το ΥΠΑΙΘ , διάρκειας τουλάχιστον τριακοσίων (300) ωρών.
  6. Πιστοποιητικό επάρκειας της γνώσης της Ελληνικής Νοηματικής Γλώσσας (ΕΝΓ) ή/και της Ελληνικής γραφής Braille(ΕΓΒ)

 

Αναφορικά με την διαδικασία τοποθέτησης σε Σ.Δ.Ε.Υ. υποβάλλονται τα ακόλουθα δικαιολογητικά:

  1. Δήλωση προτίμησης τοποθέτησης (επισυνάπτεται)
  2. Πιστοποιητικό Οικογενειακής Κατάστασης (τελευταίου τριμήνου)
  3. Βεβαίωση Εντοπιότητας από τον Δήμο (τελευταίου τριμήνου)
  4. Πρόσφατη βεβαίωση για Συνυπηρέτηση
  5. Πρόσφατη Βεβαίωση φοίτησης σπουδάζοντος ή βεβαίωση υπηρετούντος στρατιωτική θητεία τέκνου.
  6. Γνωματεύσεις Κ.Ε.Π.Α. (εάν υπάρχουν) ιδίου συζύγου ή τέκνων.

Επισυνάπτεται πίνακας με τα λειτουργικά κενά Σ.Δ.Ε.Υ. των ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ της Θεσσαλίας.

Για την προάσπιση της υγείας τόσο των ιδίων όσο και του προσωπικού της υπηρεσίας μας συνίσταται κατά την προσέλευσή σας η χρήση μάσκας προστασίας.

Μπορείτε να καταθέσετε για το προσωπικό σας μητρώο και οποιοδήποτε άλλο στοιχείο επιθυμείτε, ανεξαρτήτως εάν έχει δηλωθεί στην αίτησή σας.