board

 

Οδηγίες σχετικά με την πρόσληψη και την κατάθεση-καταχώριση δικαιολογητικών Αναπληρωτών ΕΕΠ και εκπαιδευτικών Π.E. και Δ.Ε. που προσλήφθηκαν σε ΣΔΕΥ και ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. της Θεσσαλίας

ΟΛΟΙ οι αναπληρωτές/ντριες που προσλαμβάνονται σε Σ.Δ.Ε.Υ. οφείλουν να παρουσιαστούν και να αναλάβουν υπηρεσία στη Σχολική μονάδα της έδρας του Σ.Δ.Ε.Υ. ενώ οι αναπληρωτές/ντριες που προσλαμβάνονται στα ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ οφείλουν να παρουσιαστούν στο ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ .από την Πέμπτη 7 έως και την Δευτέρα 11 Σεπτεμβρίου 2023.

Σε εξαιρετικές περιπτώσεις οι αναπληρωτές των Σ.Δ.Ε.Υ. δύναται να αναλαμβάνουν υπηρεσία στα ΚΕΔΑΣΥ κατόπιν σχετικής οδηγίας που θα δίνεται από τις αρμόδιες Περιφερειακές Διευθύνσεις Εκπαίδευσης (ΠΔΕ).

Οι αναπληρωτές θα πρέπει να μεταβούν εντός της προβλεπόμενης προθεσμίας, στη σχολική μονάδα της έδρας του Σ.Δ.Ε.Υ. προσκομίζοντας τα απαραίτητα δικαιολογητικά.

Απαραίτητα δικαιολογητικά για πρόσληψη είναι:

  1. Αστυνομικό Δελτίο Ταυτότητας ή άλλα πιστοποιητικά ταυτοποίησης
  2. Αντίγραφο των δικαιολογητικών των τυπικών προσόντων ένταξης στον κλάδο. (Τίτλοι Σπουδών (σε περίπτωση ξενόγλωσσου τίτλου σπουδών αποστέλλονται το πτυχίο, τη μετάφραση, την αναγνώριση από τον ΔΟΑΤΑΠ και το απολυτήριο ελληνικού Λυκείου) , Βεβαίωση ιδιότητας μέλους Συλλόγου/Ένωσης του κλάδου (όπου απαιτείται), Άδεια άσκησης επαγγέλματος (όπου απαιτείται)).
  3. Γνωμάτευση παθολόγου ή γενικού ιατρού, είτε του δημοσίου είτε ιδιώτη, η οποία να πιστοποιεί την υγεία του εκπαιδευτικού και την ικανότητα να ασκήσει διδακτικά καθήκοντα ή του μέλους Ε.Ε.Π.-Ε.Β.Π. να ασκήσει υποστηρικτικά καθήκοντα αντίστοιχα.
  4. Γνωμάτευση ψυχιάτρου, είτε του δημοσίου είτε ιδιώτη, η οποία να πιστοποιεί την υγεία του εκπαιδευτικού και την ικανότητα να ασκήσει διδακτικά καθήκοντα ή του μέλους Ε.Ε.Π.-Ε.Β.Π. να ασκήσει υποστηρικτικά καθήκοντα αντίστοιχα
  5. Υπεύθυνη Δήλωση  αρχικής  πρόσληψης(επισυνάπτεται σχετικό υπόδειγμα).
  6. Δελτίο απογραφής αναπληρωτή/τριας (επισυνάπτεται σχετικό υπόδειγμα)
  7.  Βεβαίωση πράξης ανάληψης υπηρεσίας σε σχολική μονάδα Σ.Δ.Ε.Υ.ή ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. (Α/θμιας, Β/θμιας, ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. κατά περίπτωση)  (επισυνάπτεται σχετικό υπόδειγμα)

Όλα τα δικαιολογητικά θα πρέπει  να αποσταλούν σε μορφή αρχείου .pdf από το Διευθυντή/ντρια Σχολικής Μονάδας ή τον προϊστάμενο/νη του ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. στη ΠΔΕ Θεσσαλίας στο email: mail@thess.pde.sch.gr

Οδηγίες  για τη σύναψη ψηφιακής σύμβασης αναπληρωτών εκπαιδευτικών και ΕΕΠ

ΒΗΜΑ 1ο   O Διευθυντής/ντρια της σχολικής μονάδας της έδρας του Σ.Δ.Ε.Υ, ή του ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. με την παραλαβή των δικαιολογητικών από τον αναπληρωτή, καταχωρεί την  ανάληψη υπηρεσίας στο MySchool  για να ενεργοποιειθεί η δυνατότητα σύναψης ψηφιακής σύμβασης.

ΒΗΜΑ 2ο Οι αναπληρωτές/τριες θα πρέπει να εισέλθουν στο http://anaplirotes.gov.gr  της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης του κράτους και με τη χρήση των ατομικών τους κωδικών στο taxisnet να συνάψουν ψηφιακή σύμβαση. Απαιτείται πρόσβαση στο Διαδίκτυο από φορητή ή σταθερή συσκευή.

ΒΗΜΑ 3ο  Με τη σύναψη της ψηφιακής σύμβασης, οι αναπληρωτές/ντριες θα ενημερωθούν με μήνυμα sms εντός 48 ωρών, για τη λήψη έγκυρου ψηφιακού αντιγράφου της σύμβασής τους, το οποίο θα είναι διαθέσιμο στην εφαρμογή http://anaplirotes.gov.gr και θα περιέχει ενσωματωμένη την προηγμένη ψηφιακή σφραγίδα του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων 

ΒΗΜΑ 4ο  Οι αναπληρωτές/ντριες είναι υποχρεωμένοι να αποστείλουν την ψηφιακή σύμβαση εργασίας και την περίληψη της σύμβασης εργασίας τους (σε μορφή αρχείου pdf) στο email της ΠΔΕ Θεσσαλίας: mail@thess.pde.sch.gr

ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΕΙΣ                                                                                                                                                                                  

Η ανάληψη υπηρεσίας θα πρέπει να ολοκληρώνεται μέχρι τις 14.30 καθημερινά κατά τις ημέρες που έχουν οριστεί για ανάληψη υπηρεσίας στη δομή ή τη σχολική μονάδα τοποθέτησης, προκειμένου στη συνέχεια να διενεργούνται οι απαραίτητες επεξεργασίες για τη μαζική ενημέρωση του συστήματος ΕΡΓΑΝΗ. 

1. Μέχρι τη συγκεκριμένη ώρα θα πρέπει να έχει ολοκληρωθεί η ψηφιακή σήμανση ανάληψης υπηρεσίας στο Myschool από τον Διευθυντή/ντρια στη σχολική μονάδα της έδρας του Σ.Δ.Ε.Υ., ενώ οι αναπληρωτές/τριες που προσλαμβάνονται στα ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ από τον προϊστάμενο/νη του ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ.,

2. Η αποδοχή ψηφιακής σύμβασης από τους αναπληρωτές, μέσω της εφαρμογής http://anaplirotes.gov.gr  της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης της Δημόσιας Διοίκησης. Σε διαφορετική περίπτωση, δεν διασφαλίζεται η ανάληψη υπηρεσίας του τη συγκεκριμένη ημέρα.

 Αν αναπληρωτής/τρια δεν επιθυμεί την πρόσληψη του θα πρέπει να υποβάλει στο email της ΠΔΕ Θεσσαλίας (mail@thess.pde.sch.gr) Υπεύθυνη Δήλωση άρνησης της πρόσληψης (επισυναπτόμενο έγγραφο) παραθέτοντας τον λόγο ή τους λόγους άρνησης.

Επίσης σας επισημαίνουμε ότι πρέπει να κατατεθούν στη σχολική μονάδα την ημέρα της ανάληψης  υπηρεσίας   και τα παρακάτω δικαιολογητικά, τα οποία θα αποσταλούν από το Διευθυντή  της σχολικής μονάδας  στην ΠΔΕ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ, προκειμένου να υπολογιστεί η προϋπηρεσία  και η μισθοδοσία :

  1. Φωτοτυπία της πρώτης σελίδας Βιβλιαρίου Εθνικής Τράπεζας
  2. Πρόσφατο Πιστοποιητικό Οικογενειακής Κατάστασης (μόνο εφόσον υπάρχουν τέκνα. Σε περίπτωση τέκνου σπουδάζοντος ή υπηρετούντος τη στρατιωτική θητεία απαιτούνται και οι αντίστοιχες βεβαιώσεις φοίτησης εκπαιδευτικού ιδρύματος ή υπηρέτησης στρατιωτικής θητείας)
  3. Αποδεικτικά έγγραφα για ΑΦΜ και ΔΟΥ, ΑΜΑ, ΑΜΚΑ
  4. Την Αίτηση αναγνώρισης προϋπηρεσίας και τις Βεβαιώσεις Προϋπηρεσίας (εφόσον υπάρχουν). Για προϋπηρεσίες που έχουν προσφερθεί σε σχολικές μονάδες Πρωτοβάθμιας ή/και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και είναι καταχωρισμένες στο ΟΠΣΥΔ δεν απαιτείται προσκόμιση των προϋπηρεσιών ωστόσο και σ’ αυτήν την περίπτωση συμπληρώνεται και αποστέλλεται το Έντυπο της Αίτησης αναγνώρισης προϋπηρεσίας στο οποίο οι προϋπηρεσίες αυτές θα πρέπει να καταγράφονται. Μαζί με την αίτηση για αναγνώριση προϋπηρεσίας προσκομίζετε μία Υπεύθυνη Δήλωση ότι για την εν λόγω προϋπηρεσία δεν έλαβε ο αναπληρωτής σύνταξη, αποζημίωση ή άλλο βοήθημα αντί σύνταξης. (Επισυνάπτεται σχετικό υπόδειγμα).  Οι αιτήσεις αναγνώρισης προϋπηρεσίας για τη μισθολογική εξέλιξη υποβάλλονται στη σχολική μονάδα της έδρας του Σ.Δ.Ε.Υ. ή στο ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ  πρωτοκολλούνται αυθημερόν και αποστέλλονται στην ΠΔΕ Θεσσαλίας υπόψη ΠΥΣΕΕΠ.
  5. Την Αίτηση αναγνώρισης μεταπτυχιακού / διδακτορικού τίτλου (εφόσον υπάρχει) μαζί με το αντίστοιχο δικαιολογητικό. Επισυνάπτεται σχετικό υπόδειγμα. Οι αναπληρωτές/ντριες απόφοιτοι ΑΕΙ / ΤΕΙ που διαθέτουν μεταπτυχιακό ή διδακτορικό τίτλο οφείλουν να υποβάλλουν αίτηση αναγνώρισης συνάφειας στη σχολική μονάδα της έδρας του Σ.Δ.Ε.Υ. ή στο ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ: υπόψη ΠΥΣΕΕΠ, ώστε να τους προσμετρηθούν μισθολογικά τα πλεονεκτήματα που προβλέπουν οι κείμενες διατάξεις. Οι αιτήσεις πρωτοκολλούνται αυθημερόν στη σχολική μονάδα της έδρας του Σ.Δ.Ε.Υ. ή στο ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ και αποστέλλονται στην ΠΔΕ Θεσσαλίας υπόψη ΠΥΣΕΕΠ. Ο αναπληρωτής συνυποβάλλει με την αίτησή του αντίγραφο του τίτλου σπουδών. Στους τίτλους πανεπιστημίων της αλλοδαπής συνυποβάλλεται και μετάφραση τους και αναγνώριση από το ΔΟΑΤΑΠ. Την αίτηση για χορήγηση

Όσοι θα κάνουν χρήση Άδειας Κύησης ή Λοχείας ή ανατροφής τέκνου  ή επιθυμούν άδεια άσκησης ιδιωτικού έργου να καταθέσουν επίσης στη σχολική μονάδα ΣΔΕΥ ή στο ΚΕΔΑΣΥ:

1. Αίτηση για χορήγηση άδειας κύησης ή λοχείας ή ανατροφής τέκνου (επισυνάπτεται σχετικό υπόδειγμα): Αίτηση με τα απαραίτητα δικαιολογητικά (απόφαση ΕΦΚΑ, Ληξιαρχική Πράξη Γέννησης, Πιστοποιητικό Οικογενειακής Κατάστασης κτλ.).

2. Αίτηση αδειας άσκησης ιδιωτικού έργου (επισυνάπτεται σχετικό υπόδειγμα). Συνυποβάλλεται Βεβαίωση μη παρακώλυσης εκπαιδευτικού έργου από το Σ.Δ.Ε.Υ ή το ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ.. και Βεβαίωση εργοδότη, πριν την έναρξη της εργασίας. Χορήγηση άδειας με αναδρομική ισχύ δεν είναι δυνατή.

Οι αιτήσεις πρωτοκολλούνται αυθημερόν στη σχολική μονάδα της έδρας του Σ.Δ.Ε.Υ ή στο ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. και διαβιβάζονται στην ΠΔΕ Θεσσαλίας υπόψη ΠΥΣΕΕΠ. mail@thess.pde.sch.gr

Σχετικές πληροφορίες μπορείτε να αναζητήσετε και στην σχετική ιστοσελίδα του ΥΠΑΙΘΑ  https://www.minedu.gov.gr/anaplirotes